هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هتل دلفین دیوا پرمیر می باشد که یکی از هتل های قدیمیآنتالیا می باشد البته بنای آن نو ساز و شیک طراحی شده است. اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از جمله تفریحات و سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ از جمله غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیک برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ, باشگاه بدنسازی, رستوران غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی, اینترنت وای فای, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور آنتالیا و .... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل کایا پلازو آنتالیا

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کایا پلازو می باشد که در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است.رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای محلی، ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ که هر کدام منوی مخصوصی دارد را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد. اتاق های این هتل راس مشرف به باغی زیبا و دل نشین قرار دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی و اتاق بازی برای کودکان تور آنتالیا محیا کرده است و همچنین هتل کایا پلازو آنتالیا برای شادی مسافران خود استخر روباز و سر پوشیده فراهم کرده است.

امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا: 

سالن زیبایی برای مسافران تور آنتالیا، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه, فاکس، کپی، بابری، خدمات اتوکشی و خشک شویی, صرافی, رستوران, کافی شاپ, استخر, اتاق بازی برای کودکان و ... که این هتل در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رامادا پلازا است که در این شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل جزء هتل های ساحلیآنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی این هتل برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. فاصله بین هتل با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر است.

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

 رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام برای مسافران تور آنتالیا سرو می شود.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: